RE: Jedno neutralne racjonalne pytanie do przeciwników szczepień na Covid.

To, że nie przebadana to tylko jedna cześć tego brudnego interesu. Jest większy problem Szczepionkę "wymyślili" ci sami mordercy, którzy wymyślili wirusa i to nie jest teoria spiskowa tylko już powszechna wiedza. Po za tym to zwykła przewrotność jeśli ktoś mi mówi co jest dla mnie dobre a potem na siłę wmusza to dobro, to znaczy że wcale nie jest to dobre tak jak kredyty we franku, opcje walutowe czy poliso lokaty. ja widzę ten sam mechanizm wmuszania toksycznego produktu. A od lat robię na odwrót do tego co "radzi" telewizja, zawsze wychodziłem na tym lepiej jak ci co słuchali "ekspertów" Określiłbym to jako "doświadczenie życiowe" może nie ukończyłem żadnej szkoły, ale życia w żadnej szkole nie uczą.

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
1 Comment
Ecency