RE: Rootowanie / Wgrywanie ROM'a na smartfon z androidem

Osobiście używałem Ubuntu na moim starym laptopie. Nie wiem czy to czasem nie jest sprawa hardwaru u pana, trudno mi ocenić. Później zaciekawił mnie projekt cloudready (ChromeOS) i tak zainstalowałem, choć wiem że jest to okrojony linux. O Archu i postmarketOS słyszałem, choć ich nie używałem. Wiem że ludzie cenią Archa na równi z ubuntu i debianem, ale niestety nie jestem linuxiarzem by to ocenić. Zachęcać zachęcam, ja nie miałem większych problemów z linuxem, ale nie jest to chyba must-have. Co do programowania to coś tam potrafię ale ogólnie to nie jest moja dziedzina i tutaj powinien wypowiedzieć się specjalista. Ja mogę co najwyżej podesłać mapkę do wybrania dla siebie języka. http://carlcheo.com/startcoding

obraz.png

Pozdrawiam. :)

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
2 Comments
Ecency