Custom Shop Activities And Achievement Crafted Cards

Hello friends.

Acoustic Tent mission was completed at Level 45 yesterday evening.
After that mission, I thought of using 50% replenished energy.
It is almost nine o'clock in the night, and it is almost time for bed.
The regular Music Lessons take about an hour to complete, so I had the idea of doing another mission.

So, I got the idea to go to a Custom Shop to get Crafted cards for Luck and do the Guitar Fair Mission three times.
Then I decided to go to bed with an Acoustic Tent mission using Cold Pizza 1 slice.

However, when I arrived at the Custom Shop, I did not click on the Guitar Fair Mission, but on the Drum Fair Mission.
I seem that I want to be good luck.
In the past, Drum Fair Missions has given Chromerims a much needed piece of Drum set.
Then I had a choice of RSTAR D3333 drums.

img_0.09113640288055279.jpg

Then I did the Guitar Fair Mission twice and the Acoustic Tent mission.
And then, I sleeped.

Today, after three successful Guitar Fair Missions, I had a chance to choose a guitar.

img_0.5267829162826481.jpg

I chose the RSTAR G1333 Guitar with Luck 59.

Then, thinking about good luck, I repeated the previous Production Fair mission three times.
That is unfortunate.

I now have 8 Crafted cards in my Rising Star game.
These are 4 RSTAR DRUM, 3 RSTAR GUITAR and 1 RSTAR PRODUCTION.
These 8 Crafted cards have a total of 306 Luck.

This is about Custom Shop Activities and Achievements that I made to get Crafted cards for Luck during my Rising Star Gaming period.

What are you doing?

If you want to play Rising Star, please use my referral Link.

https://www.risingstargame.com?referrer=tin.aung.soe

Thank you for everything.

Tin Aung Soe

[Burmese]

မင်္ဂလာပါ မိတ်ဆွေတို့ရေ။

မနေ့ညနေက Level 45 ရောက်တာနဲ့ Acoustic Tent mission ကို ပြုလုပ်ခဲ့ပါတယ်။
ထို Mission ပြီးတော့ ပြန်ပြည့်နေသော Energy 50% ကို အသုံးပြုရန် ကျွန်တော် စဉ်းစားခဲ့ရသည်။
အချိန်က ည ၉ နာရီ ထိုးပြီးပြီ ဖြစ်၍ အိပ်ရာဝင်ချိန် နီးကပ်နေပါပြီ။
Level တက်ရန် ပုံမှန် လုပ်နေကြ Music Lessons က တစ်ခါပြုလုပ်လျှင် တစ်နာရီကြာသောကြောင့် အခြား Mission ပြုလုပ်ရန် စိတ်ကူးရခဲ့သည်။

ထို့ကြောင့် Luck ပါသည် Crafted cards ရရှိရန် Custom Shop သို့ သွား၍ Guitar Fair Mission ကို ၃ ကြိမ် ပြုလုပ်ရန် စိတ်ကူးရခဲ့သည်။
ထိုနောက်မှာမှ Cold Pizza 1 slice အသုံးပြုပြီး Acoustic Tent mission ပြုလုပ်၍ အိပ်ရာဝင်မည်ဟု ဆုံးဖြတ်လိုက်သည်။

သို့သော် Custom Shop သို့ ရောက်သောအခါ Guitar Fair Mission ကို မ Click မိပါဘဲ Drum Fair Mission ကို နှိပ်မိခဲ့သည်။
ကံကောင်းချင်၍ပဲ ထင်ပါသည်။
ယခင်က Drum Fair Missions ပြုလုပ်ထားရာမှ လိုအပ်နေသော အပိုင်းအစ ဖြစ်သည့် Chromerims တစ်ခုကို ရရှိခဲ့ပါသည်။
ထိုအခါ ကျွန်တော့် အတွက် RSTAR D3333 Drum တစ်စုံကို ရွေးချယ်ခွင့် ရရှိခဲ့ပါသည်။

ထိုနောက်တော့ Guitar Fair Mission ကို နှစ်ကြိမ်ပြုလုပ်ပြီး Acoustic Tent mission ကို ပြုလုပ်ကာ ကျွန်တော် အိပ်ခဲ့ပါသည်။

ဒီနေ့မှာတော့ ပြုလုပ်လက်စ ဖြစ်သော Guitar Fair Missions သုံးကြိမ် ပြုလုပ် အပြီးမှာ Guitar တစ်လက် ရွေးချယ်ရန် အခွင့်အရေး ရရှိခဲ့ပါတယ်။

ကျွန်တော်ကတော့ Luck 59 ပါဝင်သော RSTAR G1333 Guitar ကို ရွေးချယ် ရယူခဲ့ပါတယ်။

ထိုနောက်တော့ ကံများ ကောင်းလေမလားဟု တွေးကာ ယခင်က လုပ်လက်စ လက်ကျန်ရှိသော Production Fair Mission ကို သုံးကြိမ်လောက် ထပ်မံ ပြုလုပ်ခဲ့ပါသည်။
ဒီဟာတော့ ကံမကောင်းနိုင်သေးပါ။

ယခု ကျွန်တော်၏ Rising Star Game ထဲမှာ Crafted cards 8 ခု ရှိပါပြီ။
၎င်းတို့မှာ 4 RSTAR DRUM , 3 RSTAR GUITAR and 1 RSTAR PRODUCTION တို့ ဖြစ်ကြပါသည်။
၎င်း 8 Crafted cards မှာ စုစုပေါင်း Luck 306 ပါရှိပါသည်။

ဤသည်မှာ ကျွန်တော်၏ Rising Star Gaming ကာလတစ်လျှောက် Luck အတွက် Crafted cards ရရှိရန် ပြုလုပ်ခဲ့တဲ့ Custom Shop Activities and Achievements အကြောင်းပဲ ဖြစ်ပါသည်။

မိတ်ဆွေတို့ရော ဘာတွေ လုပ်ဆောင်နေကြပါသလဲ။

အရာအားလုံး အတွက် ကျေးဇူးတင်ပါသည်။

တင်အောင်စိုး

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
15 Comments
Ecency