About today's battle experience and rewards

img_20211028_225148.jpg

Hello all friends.
Today is the time to play the splinterlands game
At that time, I came in full force to play the splinterlands game.
I got into the game.
The quest I have to play today is Earth splinter.
According to other friends' posts, it is easy to win the game by playing Earth splinter.
But Earth Splinter Quest is a little familiar to me.
But I do not have the skills to play Earth.
I chose to play another one because it was an unskilled quest.
I read from other friends' posts that if you don't like the given quest, you can change the game once.
So I clicked on the New QUEST button to find out if the quest can be changed.
I saw Earth change to Life.
I have played Life splinter many times.
Therefore, we believe that the game will be over in a short time.
Then I hit the BATTLE button and started the game.
I played 13 games today.
From the beginning of the battle, they lost three matches in a row.
I won the 4th match.
I lost the 5th match and the 6th match.
I won the 7th match and the 8th match.
I lost the 9th, 10th and 11th matches.
I won the 12th and 13th tournaments.
Finally, five lights came on.
When I saw the green bar, I opened the gift box next to it.
The gift I received today was 1 LEGENDARY POTION CHARGE!
I hope to get a good card tomorrow.
Thanks to all the friends.
Today I share my experiences.

(ယနေ့တိုက်ပွဲအတွေ့အကြုံနှင့် ဆုလာဘ်များအကြောင်း)

သူငယ်ချင်းများအားလုံးမင်္ဂလာပါ။
ယနေ့သည် splinterlands ဂိမ်းကစားရန်အချိန်ဖြစ်သည်။
ထိုအချိန်တွင်၊ ကျွန်ုပ်သည် splinterlands ဂိမ်းကို ကစားရန် အင်အားအပြည့်နှင့် ရောက်လာခဲ့သည်။
ကျွန်တော် ဂိမ်းထဲကို ဝင်သွားတယ်။
ဒီနေ့ကစားရမယ့် quest ကတော့ Earth splinter ပါ။
အခြားသူငယ်ချင်းများ၏ ရေးသားချက်များအရ Earth splinter ကိုကစားခြင်းဖြင့် ဂိမ်းကိုအနိုင်ရရန်လွယ်ကူသည်။
သို့သော် Earth Splinter Quest သည် ကျွန်ုပ်နှင့် အနည်းငယ်ရင်းနှီးသည်။
ဒါပေမယ့် ကျွန်တော့်မှာ Earth ကစားဖို့ အရည်အချင်း မရှိပါဘူး။
မကျွမ်းကျင်သော quest တစ်ခုဖြစ်သောကြောင့် နောက်တစ်ခုကစားရန် ရွေးချယ်ခဲ့သည်။
ပေးထားတဲ့ quest ကိုမကြိုက်ရင် ဂိမ်းကို တစ်ခါပြောင်းလို့ရတယ် လို့ တခြားသူငယ်ချင်းတွေရဲ့ ပို့စ်တွေမှာ ဖတ်ဖူးပါတယ်။
ထို့ကြောင့် quest ကိုပြောင်းလဲနိုင်သည်ဆိုသည်ကိုသိရှိရန် New QUEST ခလုတ်ကိုနှိပ်လိုက်ပါသည်။
Earthနေရာတွင်Lifeဆိုပြီးပြောင်းလဲသွားတာကိုကျွန်နော်မြင်တွေ့လိုက်ရသည်။
Life Splinter ကို အကြိမ်ပေါင်းများစွာ ကစားဖူးပါတယ်။
ထို့ကြောင့် ဂိမ်းသည် အချိန်တိုအတွင်း ပြီးဆုံးမည်ဟု ယုံကြည်ပါသည်။
ထို့နောက် ကျွန်တော် BATTLE ခလုတ်ကို နှိပ်လိုက်ပြီး ဂိမ်းကို စတင်လိုက်သည်။
ဒီနေ့ 13 ပွဲ ကစားခဲ့တယ်။
ပွဲအစကတည်းက သုံးပွဲဆက်တိုက် ရှုံးခဲ့ပါတယ်။
4 ကြိမ်မြောက်ပွဲစဉ်ကိုအနိုင်ရခဲ့တယ်။
5ကြိမ်မြောက်နဲ့ 6ပွဲမှာ ရှုံးခဲ့တယ်။
7ကြိမ်မြောက်နဲ့ 8ပွဲမှာ အနိုင်ရခဲ့တယ်။
9ကြိမ်မြောက်ပွဲစဥ် 10ကြိမ်မြောက်ပွဲစဥ်နဲ့11ကြိမ်မြောက်ပွဲစဥ်များတွင် ကျွန်နော်ရှုံးနိမ့်ခဲ့ပါတယ်။
12ကြိမ်မြောက်ပွဲစဥ်နဲ့13ကြိမ်မြောက်ပွဲစဥ်များတွင် ကျွန်နော်အနိုင်ရရှိခဲ့ပါသည်။
နောက်ဆုံးတွင် မီးငါးလုံးပွင့်လာသည်။
အစိမ်းရောင်ဘားကိုတွေ့တော့ ဘေးကလက်ဆောင်သေတ္တာကိုဖွင့်လိုက်တယ်။
ဒီနေ့ ရရှိတဲ့လက်ဆောင်ကတော့ 1 LEEGENDARY POTION CHARGE ပါ။
မနက်ဖြန် ကတ်ကောင်းကောင်းရဖို့ မျှော်လင့်ပါတယ်။
သူငယ်ချင်းအားလုံးကို ကျေးဇူးတင်ပါတယ်။
ဒီနေ့ ကျွန်တော့်ရဲ့ အတွေ့အကြုံတွေကို မျှဝေပါတယ်။
author:@thurawinkyaw
photo:screen shots

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
2 Comments
Ecency