Today sneak quest attack

llll.jpg

Hello to all game lovers

What I did in SPLINTERLANDS game today is a sneak quest. When playing sneak quests, I usually choose Lyanna Natura. Because of this, my teammates say that you have made a difficult choice. Yes, I like playing with Lyanna Natura. Of course, it is a little difficult to play. But I like it.
After choosing SUMMONER Lyanna Natura, I lined up my favorites after her: Unicorn Mustang, Stonesplitter orc, Goblin Sorcerer, Goblin thier, Khmer princess, Elven cutthroat. It's just us.
The attack took a long time. With so many losses, we have to wait patiently for victory. I finally completed my sneak quest attack.
When I open the daily quest bonus, I get 1 CREDIT (S). Not very good.
I mean, they give very little. Only 1000 CREDIT = 1 $. You should pay more than that. It's like making fun of the players. This is my situation today.
Good luck to all gamers!
l.jpg
ll.jpg

ဂိမ်းချစ်သူ ကစားသမား မိတ်ဆွေများ မင်္ဂလာပါ

ဒီနေ့အတွက် SPLINTERLANDS game မှာ ငါလုပ်ဆောင်ရတာက sneak quest ဖြစ်ပါတယ်။ sneak quest ကို ကစားတဲ့အခါ ငါကတော့ Lyanna Natura ကိုဘဲ ရွေးချယ်လေ့ရှိပါတယ်။ ဒါကို ရွေးတဲ့အတွက် ငါ့ကစားဖေါ် သူငယ်ချင်းတွေကပြောတယ် မင်းရွေးတာက ခက်ခဲတဲ့ ရွေးချယ်မှုလို့ဆိုပါတယ်။ ဟုတ်ပါတယ် ငါက Lyanna Natura နဲ့ ကစားရတာကို သဘောကျတယ်။ အနည်းငယ် ကစားရခက်တာတော့မှန်ပါတယ်။ ဒါပေမယ့် ငါသဘောကျတယ်။
SUMMONER Lyanna Natura ကိုရွေးပြီးတဲ့အခါ သူ့နောက်မှာ ငါအကြိုက်ဆုံးတွေကို တန်းစီပြီး ထပ်ရွေးပါတယ် သူတို့က Unicorn Mustang,Stonesplitter orc,Goblin Sorcerer,Goblin thier,Khmer princess, Elven cutthroat. တို့ဘဲဖြစ်ပါတယ်။
တိုက်ခိုက်မှုအချိန်တော့ ကြာပါတယ်။ အရှုံးများတဲ့အတွက် အနိုင်ပွဲတွေကို ရရှိဖို့ စိတ်ရှည်စွာ စောင့်ရတယ်။ နောက်ဆုံးမှာတော့ ငါ့ရဲ့ sneak quest attack လုပ်ဆောင်ခြင်း ပြီးဆုံးခဲ့တယ်။

1l.jpg

နေ့စဉ် quest ဆုကြေးကို ဖွင့်ကြည့်တဲ့အခါမှာတော့ ငါရရှိတာက 1 CREDIT(S) ပါဘဲ။ အလွန်ကို မကောင်းပါဘူး။
သူတို့ပေးတာ နည်းလွန်းတယ်လို့ ပြောချင်တယ်။ 1000 CREDIT = 1 $ သာတန်ကြေးရှိပါတယ်။ ဒီထက်များများ ပိုပေးသင့်ပါတယ်။ ကစားသမားတွေကို ပျက်ရယ်ပြုသလိုပါဘဲ။ ဒါကတော့ ငါ့ရဲ့ ဒီနေ့ အခြေအနေပါ။
ဂိမ်းကစားသူ မိတ်ဆွေများ အားလုံး ကောင်းမွန်တဲ့ ဆုကြေးများ ရရှိနိုင်ကြပါစေ။

@bobokyaw

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
7 Comments
Ecency