Today completed quest in splinterlands game

s.jpg

Hello to all game lovers
Today I did my favorite SNIPE QUEST in splinterlands game.
I think playing SNIPE QUEST is very easy.
I often win when I play with them.
I prefer SNIPE over other QUEST.
I want to tell you about a soldier program that I always use.
Select SUMMONER Zintar Mortalis.
His followers MONSTERS are haunted spirit, haunted spider, twisted jester, undead priest, skeleton assas, elven cutthroat.
I always use this program
It makes the opponent difficult many times.
Today, we were able to complete the SNIPE QUEST with the fewest attacks as soon as possible.
He played a total of ten battles.
They have won six and lost four.
When I did the QUEST and opened the loot chests, I only got 4 credits. The result is not good. But I was not disappointed. I really enjoy playing games every day with expectations.
I wish all gamers good things.

sss.jpg

ss.jpg

ဂိမ်းချစ်သူများအားလုံး မင်္ဂလာပါ

ဒီနေ့မှာ splinterlands game မှာ ငါ့ရဲ့ အကြိုက်ဆုံး SNIPE QUEST ကိုလုပ်ဆောင်ခဲ့ပါတယ်။
SNIPE QUEST ကို ကစားရတာ အရမ်းလွယ်ကူတယ်လို့ငါထင်တယ်။
သူတို့နဲ့ကစားရင် ငါ မကြာခဏ အနိုင်ရလေ့ရှိတယ်။
အခြားသော QUEST တွေထက် SNIPE ကိုပိုကြိုက်ပါတယ်။
ငါအမြဲတမ်းအသုံးပြုတဲ့ စစ်သား အစီအစဉ်လေးကို ပြောပြချင်တယ်။
SUMMONER Zintar Mortalis ကိုရွေးချယ်ပါတယ်။
သူ့ရဲ့နောက်လိုက် MONSTERS တွေကတော့ haunted spirit,haunted spider,twisted jester,undead priest,skeleton assas,elven cutthroat တို့ဘဲဖြစ်ပါတယ်
ဒီအစီအစဉ်အတိုင်း အမြဲတမ်းအသုံးပြုပါတယ်
ပြိုင်ဘက် ကစားသမားကို အကြိမ်ရေများစွာ အခက်တွေ့စေပါတယ်။
ဒီနေ့ SNIPE QUEST ကို တိုက်ခိုက်မှု အကြိမ်ရေ နည်းနည်းနဲ့ အမြန်ဆုံး ပြီးစီးအောင် တိုက်ခိုက်နိုင်ခဲ့ပါတယ်။
တိုက်ပွဲ အကြိမ်ရေ စုစုပေါင်း ဆယ်ကြိမ် ကစားခဲ့ပါတယ်။
ခြောက်ပွဲ အနိုင်ရရှိပြီး လေးပွဲကတော့ ရှုံးနိမ့်ခဲ့ပါတယ်။
QUEST လုပ်ဆောင်ပြီး loot chests ဖွင့်ကြည့်လိုက်တဲ့အခါ 4 credit ကိုသာရရှိခဲ့ပါတယ် ။ ရလာဒ် မကောင်းပါဘူး။ ဒါပေမယ့် ငါ စိတ်မပျက်ပါဘူး ။ မျှော်လင့်ချက်တွေနဲ့ နေ့စဉ်ဂိမ်းကစားနေရတာကို ငါအလွန်ကြိုက်နှစ်သက်ပါတယ်။
ဂိမ်းချစ်သူများအားလုံး ကောင်းမွန်တဲ့အရာတွေ ရရှိနိုင်ပါစေလို့ ဆုတောင်းပါတယ်။
@bobokyaw

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
5 Comments
Ecency