Today completed quest in splinterlands game (နေ့စဉ်တာဝန်)

p.jpg
Hello to all game lovers
Another season of SPLINTERLANDS game has resumed.
I think this season's lead will be a little different.
With the launch of new cards, players can see new strategies.
I think there will be other changes.
We have to watch the changes.
Today, EARTH quest task is EARTH.
I think EARTH quest is very difficult to play.
Other players' friends said they did not like their EARTH quest very much and said it was difficult to win.
I'm not good at playing EARTH quest either.
There have been many defeats. Today I am playing EARTH quest and I often lose and I never win.
If you do not like the quest, you can change it once.
But I decided that what I really needed to do was learn how to do it right.
I enjoy trying hard things.
So I fought hard to win. In the end, I won.
Today's REWARD is 4 CREDIT.
How do you get REWARD?
I wish you good REWARD.

pp.jpg

ဂိမ်းချစ်သူများ အားလုံး မင်္ဂလာပါခင်ဗျ
SPLINTERLANDS game ရဲ့ ရာသီလိဒ် နောက်တစ်ခုက ပြန်လည်စတင်နေပါပြီ။
ဒီရာသီလိဒ်ကတော့ အနည်းငယ် ထူးခြားမှုလေးတွေ ရှိနိုင်မယ်လို့ထင်ပါတယ်။
ကါဒ်ထုပ် အသစ်တွေ စတင်ဖြန့်ချီတော့မှာဖြစ်လို့ ကစားသူတွေရဲ့ နည်းဗျူဟာအသစ်တွေကို မြင်တွေ့လာရနိုင်ပါတယ်။
အခြားသော အပြောင်းအလဲတွေလည်း ရှိလာမယ်လို့ ထင်မိပါတယ်။
ပြောင်းလဲမှုတွေကို စောင့်ကြည့်ရမှာဖြစ်ပါတယ်။
ဒီနေ့မှာတော့ EARTH quest တာဝန်က EARTH ဖြစ်ပါတယ်။
EARTH quest က ကစားရတာ အရမ်းခက်တယ်လို့ထင်တယ်။
အခြားကစားသူ သူငယ်ချင်းများကလည်း သူတို့ EARTH quest ကို သိပ်ပြီးမကြိုက်ကြဘူးလို့ပြောတယ် အနိုင်ရရှိဖို့ ခက်ခဲတယ်လို့ ပြောပါတယ်။
ကျွန်တော်လည်း EARTH quest ကို ကစားရတာ အဆင်မပြေပါဘူး။
ရှုံးပွဲတွေ များစွာ ကြုံတွေ့ရပါတယ်။ ဒီနေ့မှာ EARTH quest ကစားနေတာ မကြာခဏရှုံးနေပါတယ် နိုင်ပွဲ လုံးဝမရတာဖြစ်နေပါတယ်။
questကို မကြိုက်ရင် တစ်ကြိမ်ပြောင်းခွင့်ရှိပါတယ်။
ဒါပေမယ့် ကျွန်တော် မပြောင်းဘဲ နိုင်အောင် ကစားကြည့်မယ်လို့ ဆုံးဖြတ်ပါတယ်။
ခက်ခဲတဲ့အရာတွေကို ကြိုးစားလုပ်ရတာ ကျွန်တော် နှစ်သက်တယ်လေ။
ဒါကြောင့် အနိုင်ရရှိတဲ့အထိ ကျွန်တော် ကြိုးစားတိုက်ခိုက်ခဲ့ပါတယ်။ နောက်ဆုံးမှာတော့ ကျွန်တော် အနိုင်ရရှိခဲ့ပါတယ်။
ဒီနေ့အတွက်ရရှိတဲ့ REWARD ကတော့ 4 CREDIT ဖြစ်ပါတယ်။
မင်းကော ဘယ်လို REWARD တွေရပါသလဲ။
ကောင်းမွန်တဲ့ REWARD တွေရပါစေလို့ဆုတောင်းပေးပါတယ်။
pppp.jpg

@bobokyaw

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
7 Comments
Ecency