Reached BRONZE I League

b1.jpg

Hello to all gamers
It's very nice to play SPLINTERLANDS today
Because I was able to take it to the next level.
I arrived in the BRONZE I League today.
I did not expect it to arrive. Luckily I got there. I am very happy for this
It only takes a few hours to finish the season.
The competition will end soon
There are nine prizes up for grabs in the BRONZE I League
This amount is very good for me.
For lower level players, winning nine prizes is like an opportunity.
Out of these nine prizes, it is best to get the most valuable cards.
We will know tomorrow what cards will be received.
Tomorrow I can tell you about my good fortune.
What is your situation? We hope you enjoy the extension.
We pray that all players will receive valuable cards.

ဂိမ်းချစ်သူကစားသမားအားလုံး မင်္ဂလာပါ
ဒီနေ့ SPLINTERLANDS ဂိမ်းကစားရတာ အရမ်းအဆင်ပြေတယ်
ဘာလို့လဲဆိုရင်တော့ ငါ နောက်ထပ် အဆင့်တစ်ခုကို တက်နိုင်ခဲ့လို့ဘဲ။
BRONZE I League ကို ငါဒီနေ့ ရောက်သွားခဲ့တယ် ။
ရောက်လိမ့်မယ်လို့ ငါမမျှော်လင့်ထားပါဘူး ။ ကံကောင်းစွာနဲ့ ငါရောက်သွားတယ် ။ ဒီအတွက် ငါအရမ်းပျော်တယ်
End season ရန်အတွက် နာရီပိုင်းသာ လိုပါတော့တယ် ။
မကြာခင် ပြိုင်ပွဲတွေပြီးဆုံးတော့မှာပါ
အခုလို BRONZE I League ကိုတက်ရောက်နိုင်ခဲ့လို ဆုကြေး ၉ ခုရနိုင်မှာဖြစ်ပါတယ်
ဒီပမာဏက ငါ့အတွက်တော့ အရမ်းကို ကောင်းမွန်ပါတယ်။
အဆင့်နိမ့် ကစားသမားတွေအတွက် ဆုကြေး ၉ ခုရတယ်ဆိုတာ အခွင့်အရေးတစ်ခုလိုပါဘဲ။
ဒီဆုကြေး ၉ ခုထဲကနေ တန်ဖိုးများသော ကါဒ်တွေ ရခဲ့ရင်တော့ အကောင်းဆုံးပါဘဲ။
ဘယ်လိုကါဒ်တွေရလာမလဲဆိုတာ မနက်ဖန်မှ သိရမှာပါ ။
ငါ ရရှိလာတဲ့ ကံကောင်းခြင်းတွေအကြောင်း မနက်ဖန်မှာ ပြောပြနိုင်မှာပါ။
မင်းတို့ကော ဘယ်အခြေအနေ ရောက်နေကြပြီလဲ။ အဆင်ပြေကြမယ်လို့ မျှော်လင့်ပါတယ်။
ကစားသမားအားလုံး တန်ဖိုးများသော ကါဒ်တွေ ရရှိနိုင်ကြပါစေလို့ ဆုတောင်းပါတယ်။
@bobokyaw

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
6 Comments
Ecency