My little goal is STARBITS Millionaire (Day 9: Playing Rising Star Game)

r.jpg

Hello to all game lovers

This is the ninth day I have been playing risingstargame every day.
It's easier than it used to be.
Gradually, I came to understand the essence of the game.
Every time I find out that risingstargame is very interesting, I keep thinking about the game.
Admittedly, I'm starting to get addicted to risingstargame.
Yes, I think this game looks like something. I know I've done some of his work before. When you think about when?
A few years ago I learned that the concept of Clash of Clan is a bit like a popular game.
We played COC game with passion, every day, every day, every time, and finally we got nothing.
This is definitely not the case here now.
I believe there are many benefits to risingstargame.
I think there will be benefits.
So I spend a lot of time playing to improve my levels.
One of my closest goals is to get LEVEL 50 as fast as possible.
I am very passionate about becoming a STARBITS Millionaire.
Currently playing at level 23. I hope to finish Level 25 tomorrow.
A total of 232 missions have been completed.
Increasing xp while doing music lessons
I have a total of eight cards (I know I need more)
What stage are you at?
May all gamers love better things

rr.jpg

ဂိမ်းချစ်သူများအားလုံး မင်္ဂလာပါ

ကျွန်တော် risingstargame ကိုနေ့စဉ် ကစားလာတာ အခုဆိုရင် ၉ ရက်မြောက်နေ့ ဖြစ်ပါတယ်။
စတင်ကစားတုန်းကထက် ပိုမို လွယ်ကူလာပြီဖြစ်ပါတယ်။
ဂိမ်းရဲ့သဘောကို တဖြည်းဖြည်း နားလည်လာနေပါပြီ။
risingstargame က အရမ်း စိတ်ဝင်စားဖို့ကောင်းတယ်ဆိုတာ သိလာတဲ့နောက် အချိန်တိုင်းမှာ ဂိမ်းကိုဘဲ စိတ်ထဲမှာ တွေးနေမိပါတယ်။
risingstargame ကို စတင်စွဲလမ်းလာနေပြီဆိုတာကို ဝန်ခံရမှာပါ။
ဒီဂိမ်းကို တစ်ခုခုနဲ့တူတယ်လို့ ထင်မိတယ် ဟုတ်တယ် ။ သူ့ရဲ့ လုပ်ဆောင်မှုအချို့ကို အရင်တုန်းက ငါလုပ်ဖူးတယ်လို့ သိနေတယ်။ ဘယ်အချိန်တုန်းကလဲလို့ စဉ်းစားတဲ့အခါ ......
ဟိုးလွန်ခဲ့သော နှစ်အနည်းငယ်ဆီက နာမည်ကြီး ဂိမ်းတစ်ခု ဖြစ်တဲ့ Clash of Clan ဂိမ်းရဲ့ သဘောတရားနဲ့ အနည်းငယ် တူတယ်ဆိုတာ သိလာတယ်။
COC ဂိမ်းကို ငါတို့ စွဲစွဲလမ်းလမ်းကစားခဲ့တယ် နေ့စဉ်နေ့တိုင်း အချိန်တိုင်းပေါ့ နောက်ဆုံး ငါတို့ ဘာမှမရခဲ့ဘူး။
အခုဒီမှာတော့ အဲ့သလိုမဟုတ်ဘူးဆိုတာသေချာတယ်။
risingstargame ရဲ့ကောင်းကျိုးတွေက အများကြီးရှိလိမ့်မယ်လို့ ငါယုံကြည်တယ်။
အကျိုးအမြတ်တွေလည်း ရလာမယ်လို့ ငါထင်တယ်။
ဒါကြောင့် ငါ့ရဲ့ အဆင့်တွေကို အမြန် မြှင့်တင်နိုင်ဖို့ အချိန်များစွာ အသုံးပြုပြီး ကစားနေပါတယ်။
ငါ့ရဲ့ အနီးဆုံး ပန်းတိုင်ငယ်တစ်ခုကို ပြောပါဆိုရင်တော့ LEVEL 50 အမြန်ဆုံး ပြည့်နိုင်ရေးပါဘဲ။
STARBITS Millionaire ဖြစ်ဖို့ငါ အရမ်း စိတ်အားထက်သန်နေတယ်။
အခုလက်ရှိ level 23 မှာ ကစားနေတယ်။ မနက်ဖန်မှာ Level 25 ပြီးနိုင်တယ်လို့ မျှော်လင့်တယ်။
စုစုပေါင်း မင်ရှင် ၂၃၂ ခုပြီးစီးခဲ့ပါပြီ။
Music Lessons တွေကို လုပ်ဆောင်ရင်း xp မြှင့်တင်နေပါတယ်
ကါဒ်စုစုပေါင်း ရှစ်ခု ပိုင်ဆိုင်ထားပါတယ် (နောက်ထပ် အများကြီးလိုသေးတာ ငါသိတယ်)
မင်းတို့ကော ဘယ်အဆင့်တွေ ရောက်နေကြပြီလဲ
ဂိမ်းချစ်သူကစားသမားအားလုံး ပိုကောင်းတဲ့ အရာတွေ ရရှိကြပါစေ

@bobokyaw

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
6 Comments
Ecency