Introducing myself in the Rising Star game

b.jpg

Hello to all Rising Star Gamers
Today is my first day in the rising star game
I want to play an interesting and popular game
So I watched the games
I discovered a rising star game that you can play while doing fun missions
It's a great game

Today I bought a pack of 5 Hive to verify the rising star game. I bought a random pack and got 3 cards.

  1. 35 Keely common
  2. 47 Dave common
  3. R99 Flame Guitar rare
    img_0.3755435715493549.jpg
    I'm not sure about the condition of the cards yet
    I'm just starting to learn, so I don't understand much
    But I will try and play

I just don't understand anything because I just started playing. There is a lot to learn
In the coming days, I think I will buy more cards to do better missions
Do you know how to play fast and easy?
Please share if you have any good ideas

Introducing myself in the Rising Star game

မင်္ဂလာပါ Rising Star Gamers များအားလုံး
ဒီနေ့ကတော့ rising star game မှာငါ့ရဲ့ ပထမဆုံးသော နေ့ဖြစ်ပါတယ်
စိတ်ဝင်စားစရာကောင်းတဲ့ လူအသုံးများသော ဂိမ်းတစ်ခုကစားချင်ပါတယ်
ဒါကြောင့် ငါ ဂိမ်းတွေကို လေ့လာစောင့်ကြည့်ခဲ့တယ်
ပျော်စရာ mission တွေလုပ်ဆောင်ရင်း ကစားရတဲ့ rising star game ကို တွေ့ရှိခဲ့တယ်
ထူးခြားကောင်းမွန်တဲ့ ဂိမ်းကောင်းတစ်ခုဖြစ်တယ်ဆိုတာ တွေ့ရတယ်

ဒီနေ့တော့ rising star game ကို verified လုပ်ဖို့အတွက် pack တစ်ခု 5 Hive နဲ့ ဝယ်ယူခဲ့ပါတယ်။ Random Pack တစ်ခု ဝယ်လိုက်ရာ ကဒ် ၃ ကဒ် ရလာပါတယ်။

  1. 35 Keely common
  2. 47 Dave common
  3. R99 Flame Guitar rare

ကဒ်တွေရဲ့ အခြေအနေကို ငါသေချာမသိသေးဘူး
အခုမှ စတင်လေ့လာသင်ယူနေတာဖြစ်လို့ သိပ်နားမလည်နိုင်သေးပါ
ဒါပေမယ့် ငါကြိုးစားပြီး ကစားသွားမှာဖြစ်ပါတယ်

အခုမှ စဆော့တာဆိုတော့ ဘာမှ နားမလည်သေးပါဘူး။လေ့လာစရာတွေ များစွာရှိနေတာ တွေ့ရပါတယ်
နောက်နေ့တွေမှာတော့ ဒီထက် ပိုမိုကောင်းတဲ့ mission တွေ လုပ်နိုင်ဖို့ ကဒ်တွေ ထပ်ဝယ်သွားမယ်လို့ စဉ်းစားပါတယ်
လွယ်ကူ မြန်ဆန်အောင် ဘယ်လိုကစားသင့်သလဲဆိုတာ သင်သိပါသလား
ကျေးဇူးပြုပြီး ကောင်းမွန်တဲ့ နည်းလမ်းများရှိရင်လည်း မျှဝေပေးဖို့ တောင်းဆိုပါတယ်
@bobokyaw

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
10 Comments
Ecency