I bought a pizza box (Day 2 of Rising Star Game)

b.jpg

Hello to all players

Today is the second day of Rising Star Game
Rising Star Game is interesting
I don't even know if time is running out because I have to do one mission after another
Today I bought a new card
Now I have four cards
The name of the card I bought was pizza box
I want to tell you why you chose to buy it
When I play games, I find that I do not have enough energy
When I run out of energy, I can no longer play
You have to wait a while. The wait is long
You need to be able to play continuously without waiting for time
This will speed up the mission

While doing missions, I discovered some pizzas, which is good
Very convenient when energy is low
If you find pizza when you have a lot of energy, it will not be very useful
This is because more than 100 percent of the energy is lost
Excess energy needs to be stored away
I bought a pizza box to keep the pizzas I found
To be able to perform many missions
If there are other good ways, I would like to share
Good luck to all players

bb.jpg

ကစားသမားများအားလုံးမင်္ဂလာပါ

ယနေ့သည် Rising Star Game ၏ဒုတိယနေ့ဖြစ်သည်
Rising Star Game သည်စိတ်ဝင်စားစရာကောင်းသည်
တစ်ခုပြီးတစ်ခုမစ်ရှင်တစ်ခုလုပ်ရမယ်ဆိုတော့အချိန်တွေကုန်သွားမလားတောင်မသိဘူး
ဒီနေ့ငါကဒ်အသစ်တစ်ခု ၀ ယ်ခဲ့တယ်
အခုငါ့မှာကတ်လေးကတ်ရှိတယ်
ငါဝယ်ခဲ့တဲ့ကဒ်နာမည်ကပီဇာသေတ္တာပါ
ငါကမင်းဘာကြောင့်ဝယ်ဖို့ရွေးချယ်ခဲ့လဲဆိုတာမင်းကိုပြောပြချင်တယ်
ငါဂိမ်းတွေကစားတဲ့အခါငါ့မှာလုံလောက်တဲ့စွမ်းအင်မရှိဘူးလို့ငါတွေ့တယ်
ငါစွမ်းအင်ကုန်တဲ့အခါငါကစားလို့မရတော့ဘူး
သင်ခဏစောင့်ရမည်။ စောင့်ဆိုင်းခြင်းသည်ရှည်လျားသည်
အချိန်မစောင့်ဘဲစဉ်ဆက်မပြတ်ကစားရန်လိုသည်
ဒါကမစ်ရှင်ကိုအရှိန်မြှင့်လိမ့်မယ်

မစ်ရှင်တွေလုပ်နေစဉ်အတွင်းပီဇာပီဇာကောင်းကောင်းကိုငါတွေ့ခဲ့တယ်
စွမ်းအင်နည်းတဲ့အခါအရမ်းအဆင်ပြေတယ်
မင်းမှာစွမ်းအင်တွေအများကြီးရှိရင်မင်းပီဇာကိုတွေ့ရင်သိပ်အသုံးဝင်မှာမဟုတ်ဘူး
အဘယ်ကြောင့်ဆိုသော်စွမ်းအင်၏ ၁၀၀ ရာခိုင်နှုန်းကျော်သည်ဆုံးရှုံးသွားသောကြောင့်ဖြစ်သည်
ပိုလျှံတဲ့စွမ်းအင်တွေကိုအဝေးမှာသိုလှောင်ထားဖို့လိုတယ်
ငါတွေ့တဲ့ပီဇာကိုသိမ်းထားဖို့ပီဇာသေတ္တာတစ်လုံးဝယ်ခဲ့တယ်
မစ်ရှင်များစွာကိုလုပ်ဆောင်နိုင်ပါစေ
အခြားကောင်းတဲ့နည်းလမ်းတွေရှိရင်လည်းဝေမျှချင်ပါတယ်
ကစားသမားအားလုံးကံကောင်းပါစေ
@bobokyaw

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
11 Comments
Ecency