Guitar Fair Mission စတင် လုပ်ဆောင် (Day 8: Playing Rising Star Game)

fff.jpg

Hello to all game lovers

Yesterday, I reached Level 20 in Rising Star Game.
Reaching level 20 allows you to play custom shop missions.
The first thing I started in a custom shop was Guitar Fair.
There are some requirements to start a Guitar Fair. Fans needed 400, Level needed 20, Duration 5, Energy needed 15%.
You have to pay 1000 starbits per mission.
After seeing the requirements to start the mission, I started the Guitar Fair mission as it all fits my situation. After completing a total of 8 missions, I found that I did not have enough starbits to complete another mission.
So I stopped my mission. Once the starbits have been collected, you can return here and retrieve the remaining fragments.
I have not received the prize yet because not all the pieces are perfect.
Next time, I'm sure I will get a prize.

fffff.jpg

So far, I have completed a total of 211 missions.
I are about to complete Level 22.
Level 25 will be available soon.
Has a total of 8 cards. Many new cards are needed. I'm trying for this.
How are you doing?
We hope you enjoy the extension.
I wish all gamers good things.

ff.jpg

ဂိမ်းချစ်သူများအားလုံး မင်္ဂလာပါ

မနေ့တုန်းက Rising Star Game မှာ Level 20 ရောက်ခဲ့ပါတယ်။
Level 20 ကိုရောက်လာတဲ့အတွက် Custom shop Mission တွေကို ကစားလို့ ရသွားပါတယ်။
Custom Shop ထဲမှာ ငါ ပထမဆုံးစ လုပ်တာကတော့ Guitar Fair ဖြစ်ပါတယ်။
Guitar Fair စတင်ဖို့ လိုအပ်ချက်တစ်ချို့ရှိပါတယ် ။ Fans needed 400 ,Level needed 20 , Duration 5 , Energy needed 15% တို့ဘဲဖြစ်ပါတယ်။
mission တစ်ကြိမ်ကို 1000 starbits ပေးချေရမှာဖြစ်ပါတယ်။
mission စတင်နိုင်ဖို့ လိုအပ်ချက်တွေကို တွေ့မြင်ပြီးတဲ့အခါ ငါ့ရဲ့အခြေအနေနဲ့ အားလုံး ကိုက်ညီတဲ့အတွက် Guitar Fair mission ကိုစတင်လုပ်ဆောင်လိုက်ပါတယ်။ စုစုပေါင်း mission 8ကြိမ် လုပ်ဆောင်ပြီးတဲ့အခါမှာတော့ နောက်ထပ် mission လုပ်ဆောင်ရန် ငါ့မှာ starbits မလုံလောက်တော့တာကိုတွေ့ရပါတယ်။
ဒါကြောင့် ငါ mission လုပ်ဆောင်မှုကို ရပ်နားလိုက်ပါတယ်။ starbits စုဆောင်းပြီးတဲ့အခါ ဒီကို ပြန်လာပြီး ကျန်နေသေးတဲ့ အပိုင်းအစတွေကို ပြန်လည်ရှာဖွေ နိုင်ပါလိမ့်မယ်။
အပိုင်းအစတွေ အားလုံး မစုံလင်သေးတဲ့အတွက် ဆုကိုတော့ ငါမရသေးပါဘူး။
နောက်တစ်ကြိမ် မှာတော့ ငါ ဆုတစ်ခုကို ရလိမ့်မယ်ဆိုတာ သေချာပါတယ်။

ယခု လက်ရှိအချိန်ထိ ငါ စုစုပေါင်း mission 211 ပြီးစီးခဲ့ပါပြီ။
Level 22 ကို ပြီးဆုံး ရန် အဆင်သင့်ဖြစ်နေပါပြီ။
မကြာခင်မှာ Level 25 ကို မြင်တွေ့ရတော့မှာဖြစ်ပါတယ်။
ကါဒ်စုစုပေါင်း 8 ခု ပိုင်ဆိုင်ထားပါတယ် ။ နောက်ထပ် ကါဒ် အသစ်တွေ များစွာ လိုအပ်နေပါတယ်။ ဒီအတွက် ငါ ကြိုးစားနေပါတယ်။
မင်းတို့ရဲ့ အခြေအနေကော ဘယ်လိုရှိပါသလဲ။
အဆင်ပြေကြမယ်လို့ မျှော်လင့်ပါတယ်။
ဂိမ်းချစ်သူများ အားလုံး ကောင်းမွန်သော အရာများ ရရှိ ပိုင်ဆိုင်နိုင်ကြပါစေလို့ ဆုတောင်းပါတယ်။
@bobokyaw

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
6 Comments
Ecency