Tři roky za mnou, ale stále ještě na začátku...

Jen si tu dovolím odložit něco jako krátkou výroční statistiku.

Myslím, že jsem to ještě nedělal. Ani při prvním, ani při druhém výročí založení účtu. Ale nevím, možná ano a nepamatuju si to ;)

Dnes večer bych měl dostat od @hivebuzz tenhle odznáček:


Snímek obrazovky 20201027 v 18.41.16.png
zdroj: hivebuzz.me

Už jsem to tady psal a myslím, že vícekrát. Za to, že jsem tady vlastně může @godfish. Jeho agitační článek zabral a po pár dnech brouzdání a čtení na tehdy ještě Steemitu jsem se registroval. Tehdy registrace pár dní trvala. Vůbec jsem neměl tušení, zda tahle forma blogovací platformy bude udržitelná, zda se nám bude dlouhodobě dařit tvořit v naší mateřštině...

No a myslím, že na tom nejsme tak zle, ne? Je pravda, že někdo přijde, někdo odejde, někdo se po čase vrátí, ale dokud nebude každočtvrteční statistika jediným českým postem zde... No, to se snad nestane ;)

Co jsem si to tady vlastně chtěl odložit?

Dle @hivebuzz jsem tu zatím napáchal:
217 postů
2368 komentářů

Některé posty hodnotnější, některé méně. Ale svědomí mám myslím čísté, žádného vyloženě škváru jsem se snad nedopustil. A na fotoseriál jsem měl kladný ohlas i mimo blockchain ;)

Po nějaký čas se mi dařilo držet naživu #fototema. Již jsem tu několikrát sliboval, že ho obnovím. Zatím se tedy jen odhodlávám, ale na obnovu se těším, protože tu dnes máme další fotící včelky.

Již skoro dva roky funguje @cesky.kurator. Nyní tedy v takovém poloautomatu, protože se mi odporoučel server, na kterém běžel bot. To je nyní priorita číslo jedna. Server, bot a jedééém ;)

A pak tu mám ještě jeden zářez na pažbě. Čtete @godfish -ův seriál Hive po česku, že ano. Jasně, původně byl seriál o steemitím ekosystému. Inu, dohledal jsem komentář, na který se jasně pamatuji:

Snímek obrazovky 20201027 v 18.46.16.png

Že čas dozrál již víme ;) I ten upvote už má větší cenu než jeden cent... Ale jak jsem napsal v titulku, beru to tak, že jsem (a vlastně jsme) stále ještě na začátku.

Takže nám všem přeju, ať nám ten Hive vzkvétá!

Jsem tu a jsem tu s vámi rád!

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
32 Comments
Ecency