Letecká minishow

Hned zezačátku se omlouvám za velmi mizernou kvalitu fotek, ale fotil jsem přes umolousané okno jedoucího rychlíku.

Mezi Přerovem a Lipníkem jsem zahlédl zajímavou sestavu. Docela nízko nad zemí si to šinul čtyřmotorový přepravní letoun, vypadal jako C-130 Herkules, celkem blízko následovaný menším, dvoumotorovým letounem, oba ve vojenské kamufláži, ale nepoznal jsem čí. Czech Air Force to ale nebylo (tyhle typy nemá).

Nevypadalo to, že plní přepravní úkol, protože létali sem a tam, a nevypadalo to ani na výcvik, protože to by lítali ve výcvikovém prostoru Libavá o nějakých 20-30 km na severovýchod. Byl však slunečný den s bohatou fotogenickou oblačností, tak jsem usoudil, že se s největší pravděpodobností jedná o nějaké focení nebo natáčení.

I já jsem zareagoval poměrně rychle a tuto akci zaznamenal, i když to z fotografického hlediska žádná sláva není.

IMG_0415.jpg

IMG_0416.jpg

Zkoušel jsem googlit, ale z "otevřených" zdrojů jsem se nic bližšího nedozvěděl.

sepa.png

Support Me on Ko-fi

vote_follow.png

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
3 Comments
Ecency