Jak jsem potkal štětku.

Před nějakou dobou jsem díky @birdwatcher objevil inaturalist.org Baví mě třeba vyfotit někde kdejaký plevel, fotku poslat na inaturalist a jeho umělá inteligence mi vzápětí řekne, co je to zač.

V některých případech se dozvím názvy, které jsem v životě neslyšel, třeba mokrýš nebo starček, jindy zase ty, které jsem znal, ale neuměl k nim přiřadit konkrétní entitu - třeba vratič :)

Takže když jsem viděl onehdy venku tuhle věc, neváhal jsem ji vyfotit - jen tak, ze zvědavosti, co to bude. Co vám tato rostlina nejvíc připomíná? Ano, správně... štětku na záchod. A to samé mi o ní řekl inaturalist. Štětka laločnatá.

IMG_20210804_103526.jpg

IMG_20210804_103139.jpg

Mimochodem, štětku jsem potkal při výpravě po okolí města, kdy jsem "krmil" další stránky, o kterých jsem se dozvěděl právě díky Hive a vám: na-ovoce.cz

sepa.png

Support Me on Ko-fi

vote_follow.png

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
4 Comments
Ecency