Павук на моєму балконі / Spider on my balcony (Ua/En)

Привіт. Уявіть собі!
На моєму балконі павук звив величезну павутину. Це мабуть сталося сьогодні. Адже вчора був дощ. А сьогодні я захотіла розвісити мокру попрану білизну. А за мотузку для білизни і балкон було причеплено і виблискували тоненькі ниточки павутини. Посередині сидів великий рудий павук. Максим, мій син сказав, що він отруйний, і щоб я ні в якому разі його не торкалася.
Згодом павук десь поліз.
Білизну я розвісила на інші мотузки для білизни. А це фото тепер буде мені нагадувати цього страшного павука.

20210914_162138.jpg

Hello. Imagine!
On my balcony, a spider twisted a huge web. It probably happened today. After all, it rained yesterday. And today I wanted to hang wet laundry. And thin ropes of cobweb were attached to the clothesline and the balcony. In the middle sat a large spider. Maxim, my son said that he was poisonous, and that I should not touch him in any case.
Later the spider crawled somewhere.
I hung the linen on other ropes. And this photo will now remind me of this terrible spider.

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
6 Comments
Ecency