Рис з овочами / Rice with vegetables (Ua/En)

Привіт.
Мені щодня доводиться готувати. А вам?
В своїй їжі я ціную і смак і запах і яскраві кольори. Для цього важливі свіжі овочі, наявність часу і гарного настрою. Хочу з вами поділитися своїм сьогоднішнім смачним обідом. Це був рис з овочами. Але гляньте на різноманіття кольорів. Запах неперевершений! Люблю такі легкі страви.

Hello.
I have to cook every day. And you?
In my food I appreciate the taste and smell and bright colors. Fresh vegetables, time and good mood are important for this. I want to share with you my delicious dinner today. It was rice with vegetables. But look at the variety of colors. The smell is unsurpassed! I love such light dishes.

353387259773926.jpeg

Для приготування вам потрібно такі інгредієнти:
Куряче філе 0,5 кг
Один великий кабачок
Один солодкий перець
Одна біла цибуля
Одна морква
Три середні помідори
Рис 100 грам
Приправи за смаком
Оливкова олія для обсмажування.

To cook you need the following ingredients:
Chicken fillet 0.5 kg
One large zucchini
One sweet pepper
One white onion
One carrot
Three medium tomatoes
Rice 100 grams
Season to taste
Olive oil for frying.

20210828-004550.jpg

Найперше мариную куряче філе у італійських травах і щіпку солі. Потім нарізаю на шматки і обсмажую на сковорідці до золотавого кольору.

First I marinate chicken fillet in Italian herbs and a pinch of salt. Then I cut into pieces and fry in a pan until golden.

20210828-002927.jpg

Овочі промиваю і очищаю. Я їх нарізаю великими шматками, так смак кожного овоча зберігається і ви можете отримати більше задоволення від смаку страви.

I wash and clean vegetables. I cut them into large pieces so the taste of each vegetable is preserved and you can get more pleasure from the taste of the dish.

20210828_001608.jpg

На дні каструлі я розігріваю оливкову олію. Потім додаю рис і постійно помішуючи, просмажую рис до прозорого кольору. Іноді я можу додати пів склянки білого сухого вина. Далі помішую, рідина має випарувалася і ввібратися рисом. Заливаю водою або можна бульйоном і доварюю рис до стадії "аль денте"

At the bottom of the pan, I heat the olive oil. Then I add rice and, stirring constantly, fry the rice until transparent. Sometimes I can add half a glass of white dry wine. Next, stir, the liquid should evaporate and be absorbed by the rice. I fill with water or it is possible broth and I cook rice to an al dente stage.

20210828_001707.jpg

Нарізаю кружельцями кабачок, кладу його на сковороду для обсмажування. Додаю до кабачка порізану цибулю, солодкий червоний перець, помідори, і порізану моркву. Все протушую, і додаю шматки м'яса. Посипаю все приправою "італійські трави", можна додати сіль, перець за смаком.

161985172618679.jpeg

I cut zucchini into slices, put it on a frying pan. I add chopped onions, sweet red peppers, tomatoes, and chopped carrots to the zucchini. I stew everything and add pieces of meat. Sprinkle all the seasoning "Italian herbs", you can add salt and pepper to taste.

215999993686820.jpeg

Я посипаю свою страву пармезаном. Якщо ви також хочете ним посипати , тоді мусите пильнувати сіль, щоб не пересолити.
Смачного!

20210828-002459.jpg

I sprinkle my dish with parmesan. If you also want to sprinkle it, then you must be careful not to oversalt the salt.
Bon appetit!

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
1 Comment
Ecency