[BG/EN] МОЕТО ПРЕДСТАВЯНЕ В ХАЙВ/MY INTRODUCTION TO HIVE


Здравейте, скъпи хайвъри!
Hello, dear hivers!


236102372_1129811670842907_8757735950506485611_n.jpg


Казвам се Аслъ. Името ми означава истина - нещо, което е вярно. Близките и приятелите ми ме наричат Аси. На 18 години съм, от с. Търновци, което е в близост до гр. Тутракан (някъде по средата между Русе и Силистра).

Родена съм с порок на сърцето (това само като информация, не се оплаквам). До сега съм преминала през три операции на сърцето. Преживях доста за сравнително малкото време, през което съм на тази Земя. Животът ми по някога е труден и жесток, но ме научи, че не трябва да губя надежда и каквото и да ми поднесе, да го приемам с благодарност и широка усмивка.
My name is Asla. My name means truth - something that is true. My friends call me Asi. I am 18 years old, from the village of Tarnovtsi, which is near the town of Tutrakan (somewhere in the middle between Ruse and Silistra).

I was born with a heart defect (this is just information, I'm not complaining). So far, I have undergone three heart surgeries. I have experienced a lot in the relatively short time I have been on this Earth. My life is sometimes difficult and cruel, but it taught me that I should not lose hope and accept whatever he offers me with gratitude and a big smile.
.


168983057_883124718928451_8884937489195423662_n.jpg


Имам прекрасно семейство. Както се казва: "Семейството не е нещо важно, семейството е всичко!". То е моята опора, която ме държи над повърхността. Заедно преминаваме през всички трудности до сега и се справихме благодарение на това, че сме единни. Тъкмо когато си казах "свърши се, вече съм добре" съдбата ми нанесе поредният удар - аневризъм.Още едно препятствие. Не съм обезсърчена, но боли като виждам родителите си как се стараят и борят да не рухнат пред мен. Затова никога не губя оптимизма си - опитвам се да бъда тяхната скала за надежда, която ще устои на всичко. За мен това е още едно предизвикателство, с което трябва да се справя и ще го направя по моя си начин, както аз си знам - с много шеги и усмивки!
I have a wonderful family. As the saying goes: "Family is not important, family is everything!". It is my support that holds me above the surface. Together we are going through all the difficulties so far and we have coped thanks to the fact that we are united. Just when I said to myself "it's over, I'm fine" my fate struck another blow - an aneurysm. Another obstacle. I'm not discouraged, but it hurts to see my parents trying and struggling not to collapse in front of me. That's why I never lose my optimism - I try to be their scale of hope that will withstand everything. For me, this is another challenge that I have to deal with and I will do it in my own way, as I know - with a lot of jokes and smiles!
.


235530720_857527061546838_5313171491704119076_n.jpg


Имам малка сестричка (която понякога е истинско "зверче" :) ). Казва се Гюлен, което означава усмивка. Винаги е с мен и винаги се опитва да ми подражава. Затова се старая да бъда добър пример за нея.
I have a little sister (who is sometimes a real "little animal" :)). His name is Gulen, which means smile. He is always with me and always tries to imitate me. That's why I try to be a good example for her.
.


238681446_1350275902077422_3224471774526135349_n.jpg


Обичам я, обичам семейството си, а също така обичам и животните. Има какво да научим от тях. Те винаги са благодарни дори и за най-малкия жест от наша страна и за винаги остават верни приятели. Мечтая за домашен любимец и все още се опитвам да убедя нашите да ми вземат едно кученце или котенце (пожелайте ми късмет в това начинание!).
I love her, I love my family, and I also love animals. There is much to learn from them. They are always grateful for even the smallest gesture on our part and always remain faithful friends. I dream of a pet and I am still trying to convince our people to take a puppy or a kitten (wish me luck in this endeavor!).
.


236493695_426301055373967_7462002734466163012_n.jpg


Обожавам книгите. За мен те са начин, с който да се оттдам на въображението си и да избягам за малко от реалния свят. Чета предимно романи и фантастика.
I love books. For me, they are a way to let go of my imagination and escape for a while from the real world. I read mostly novels and fiction.
.


237418883_268398138086647_8246375911594949602_n.jpg


Най-голямата ми мечта е да обиколя света, да видя всеки аспект от живота на хората по цялата Земя, да науча за традициите им, да се докосна до култирата им и да вкуся от тяхната кухня. За сега обаче пътуанията ми са само виртуални. Най-честите ми развлечения са да гледам кулинарни предавания и видео рецепти по интернет (Фейсбук и ютуб), но това беше до сега.
My biggest dream is to travel the world, to see every aspect of people's lives around the world, to learn about their traditions, to touch their culture and to taste their cuisine. For now, however, my travels are only virtual. My most common pastimes are watching culinary shows and video recipes on the Internet (Facebook and YouTube), but that has been the case so far.
.


236261402_355154909418532_9132396630980350363_n.jpg


Наскоро животът ме срещна с @venan, от който научих за HIVE. Идеята ми хареса и реших да се включа. Изключително съм му благодарна затова, че ме запозна с платформата, както и че помага да разбера повече за Хайв. Обичам предизвикателствата и новите неща. Вярвам, че тук ще намеря ново поле за изява, както и много приятели. Ще следвам дигитален маркетинг и уебдизайн.
Recently, life met me with @venan, from whom I learned about HIVE. I liked the idea and decided to get involved. I am extremely grateful to him for introducing me to the platform and for helping me learn more about Hive. I love challenges and new things. I believe that here I will find a new field for expression, as well as many friends. I will study digital marketing and web design.
.


235551585_896992260894105_7716230841055182080_n.jpg


С трепет очаквам всичко хубаво, което ми предстои тук и в реалния живот!

With trepidation I look forward to all the good that lies ahead here and in real life!

.


Използваните снимки са от мой личен архив и от профилите ми в социалните медии. Текста на английски е преведен с помоща на Гугъл преводач.

Благодаря за интереса ви! :)


The photos used are from my personal archive and from my social media profiles. The English text was translated with the help of a Google translator.

Thanks for your interest! :)

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
68 Comments
Ecency