Метелики #28 (Butterfly # 28)

UAEN
Сьогодні я поділюся з вами двома фотографіями метеликів котрих зустрів ще на початку серпня 2021 року.Today I will share with you two photos of butterflies I met in early August 2021.

51419253593_e13bcde3fb_o.jpg

UAEN
Першим мені трапився метелик з назвою Синявець Ідас. Я багато фотографій бачив з ним на просторах інтернету, але якось до цього дня ми з ними не перетиналися. Вірніше перетиналися, але в той момент мені було невідомо що це за метелик. А в той день мені пощастило. Я з друзями виїхав за місто попити пива і як за звичай взяв із собою фотоапарат. І ось в одну мить, на пляшку Львівського пива присів цей бажаний метелик. Провів він там вдосталь часу, але вдалих фото вийшло мало. В самому кінці фотосесії мені навіть знадобилося його проганяти, адже йому так сподобалося пиво, що він ніяк не хотів покидати місце своєї дислокації.The first thing I came across was a butterfly called Plebejus idas. I saw a lot of photos with him on the Internet, but somehow to this day we have not crossed paths with them. Rather crossed, but at that moment I did not know what kind of butterfly. And that day I was lucky. My friends and I went out of town to have a beer and, as usual, took a camera with me. And in an instant, this coveted butterfly sat down on a bottle of Lviv beer. He spent a lot of time there, but few successful photos came out. At the very end of the photo shoot, I even had to chase him away, because he liked the beer so much that he did not want to leave his place of deployment.

51421826364_b4e7a72f8f_o.jpg

UAEN
Буквально через декілька днів мені трапився ще один метелик (цього року їх мені траплялося вдосталь). Цього разу він сів на огорожу чи то перепочити чи то погрітися на сонечку. Тож я швиденько зробив фото, нажаль другого пострілу він не став очікувати. Назва цього метелика Щербатка c-біле.Literally a few days later I came across another butterfly (this year I had enough of them). This time he sat on the fence to either rest or bask in the sun. So I quickly took a photo, unfortunately he did not expect the second shot. The name of this butterfly Polygonia c-album.
СameraLens
Canon EOS M6 Mark II \EF-M 55-200mm f/4.5-6.3 IS STM
H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
4 Comments
Ecency