Volební negramot

Je to už asi měsíc, co jsem zaregistroval u votického nádraží zapomenuté palety. Původně jsem si myslel, že je tam nechali jen nějací dělníci. Nebo nezodpovědný místní občan.

img_0.6866420927029607.jpg

Se svým objevem jsem se také svěřil několika svým kolegům. Kteří mi jen potvrdili, že se opravdu nejedná o fatu morgánu z přeježdění. Opravdu tam leží a jsou i na několika dalších místech. Nezapomněli doplnit, že se jedná o Eurovky. Vratné palety, kteří chtějí všichni prodejci a dopravci vracet. Jinak pokuta několik stokorun za každou nevrácenou nebo poškozenou. A tady se najednou jen tak válí v prostou.

Při další návštěvě paletovky, tak jim říkám, jsem si všiml černého nápisu. „VRAŤTE ZEMI BUDOUCNOST“ A v tu chvíli jsem byl doma. Teda ne přímo doma, ale myšlenkou. Konečně mi došlo, že tyhle palety nejsou nějakým lajdáctvím, ale že nesou heslo nějaké myšlenky. Dokonce neleží jen tak, jsou sestaveny do dvoumístné, možná i trojmístné lavičky. Jako opěradlo, posloužila další rozpůlená Eurovka. Dole je k nalezení podpis tohoto (užitečného?) díla.

PIRÁTI a STAROSTOVÉ. Pirát, co se stará, nebo starosta pirátem? Ne, opravdu nevím, jak si spojení těchto dvou slov spojit, aby mi výsledkem byla paletovka. V hlavě se mi točily dvě možnosti. Buď to bude výzva na ekologickou záchranu planety nebo poukázání na fakt, že na nádražích si není kde sednout. Svým vlastním způsobem poukazuje na nedostatek laviček. A možná i k recyklaci materiálu.

Aha volby

O několik dní později na jednom nejmenovaném zpravodajském serveru vyskočil, a málem vypadl z obrazovky, článek o nadcházejících volbách. Už zase další. Je jsem si povzdechl. Z předvolební kampaně musejí mít vždycky radost reklamky. Mají zaručenou práci a možná i proplacení faktur za své reklamy. A jestli vylepují plakát na novou Škodovku nebo nový slib na další čtyřku je asi každé reklamce jedno.

Aha, takže houby ekologie, houby dostatek laviček. Jen další předvolební kampaň. Tentokráte převedená do 3D. Na rozdíl od plakátů, alespoň paletovka je užitečná.

Dlouhého trvání paletovce nehádám. Pravděpodobně bude uklizena týden před volbami. Kdyby ne, tak jako dřevo je znamenitý materiál, ale bez jakékoliv ochrany proti vlhkosti nemá dlouhé životnosti. Stejně tak volební sliby. Ty také platí jen do voleb.

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
5 Comments
Ecency