Zasedání volební komise

Dneska jsem byl uvolněn ze zaměstnání. Povinně školení členů volebních komisí. Dřív museli povinně předsedové, teď i místopředsedové. Je pár nových vychytávek v zákonech. Které mají ztížit práci volebních komisí.

Například, že zapisovatel (zaměstnanec obecního/obvoního úřadu) je plnoprávným členem volební komise s hlasovacím právem. Proč je to ztížení? Do teď bývalo členů komise pět. Aby v případě hlasování muselo být rozhodnuto. Šestka je dělitelná dvěmi...
20210930_181130.jpg
Ale nejzajímavější je tenhle podzákonný přepdis pro volební komise. Myslím, že se stane předmětem četných konfliktů... Rouškaři nebudou chtít odložit roušku, antirouškaři si ji nebudou chtít nasadit... Je zaděláno na dva veselé dny. A já bych si na každý občanský průkaz měl jako vzít jiné jednorázové rukavice?

No a pokud voliče vyzvu, aby se držel tohoto moudrého nařízení, a o mě pošle dejmě tomu k šípku? Volební právo má vyšší autoritu než tahle vyhláška. Takže mám buzerovat ty, co se dají a kdo se nedá, toho nechat být. Skvělé! Nebylo by snazší ten předpis nevydat? Nebo zrušit volby?

A úplně mimo. Zítra žádný článek!Celý měsíc jsem vyťukával jeden denně... A zítra si dám oraz a půjdu na pivo a na kafe...

kraki-a.png

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
2 Comments
Ecency