Vole konáš svoji povinnost...

V názvu článku je to taková prvorepubliková slovní hříčka... Kdyby bylo slovo "vole" podstatným jménem v 5. pádě, tedy oslovením, bylo by odděleno čárkou. Takto je to slovesný přechodník. Aby bylo jasno, napíši totéž v ženském rodě: "Volíc konáš svoji povinnost". No, za první republiky znali občané gramatiku lépe než dnes. Ale o tom psát vůbec nechci.

Co říkáte tomu letáku, který jsem předevčírem našel povalovat na ulici? Co tomu říká @godfish? Je to amatérismus, nebo profesionální práce? Já bych řekl, že za tímhle amatér nestojí. To si podle mě někdo objednal a zaplatil. Antibabiš! Je to kampaň!

Je to tak dobře? Nebylo by produktivnější věnovat se vlastnímu programu? No, asi ne... Z hlediska voleb. Když nezvítězím, nemohu prosazovat ani sebelepší program... Lidé se řídí většinou emocemi, jen málokdo rozumem. Mně ten leták přijde pro určitou skupinu obyvatelstva jako úderný. Účel světí prostředky...

Opravdu? Já budu volit SPOLU. Jako pro mě nejmenší zlo. Je tedy morálně odůvodnitelné , abych se ve jménu výše uvedeného hesla dnes snažil z pozice člena volební komise ovlivňvat volby? Rozuměj falšovat výsledky... Kde je ta hranice co ještě ano a co už ne?

Každý máme svoji pravdu. Katolíci upalovali husity přivázané ke kůlu a husité katolíky zatlučené v sudech. Ve jménui pravdy. Každý ve jménu svojí pravdy...

No. A neodehrává se jen boj mezi stranami, ale i boj v rámci stran a koalic. Na Vltavské mi dnes jakýsi gentleman podal volební program své strany s decentním papírkem, že on je číslo xx... Je to tak v pořádku? Proti zákonu to jistě není. A morálně... Pro něj ano. Já se nemůžu rozhodnout.
20211008_091203.jpg
No, na některé otázky mi dá odpověď zítřejší odpoledne. Tedy budu vědět, jak dopadly volby. Kdo nakonec sestaví vládu, jestli bude BTC v prosinci za 80.000 USD, jak vypadá ráj... To si budu ještě muset chvíli počkat.

Oslí můstek. Byl jsem dnes u kardiologa. Na odpověď na poslední otázku prý ještě mohu čekat velmi dlouho...

kraki-a.png

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
5 Comments
Ecency