Proč píšu málo

image.png
Já bych rád psal víc, abych dostával hive a ty pak měnil za DEC a DEC za kartičky. Já bych měl i nápady, co psát. Ale času mám málo.

V úterý chodím na kroužek virtuální reality. Ve středu mám florbal. Ve čtvrtek laser games. Ono to trvá jenom hodinu a půl nebo dvě hodiny. Ale já musím dojet tam a zpátky. A to je vždycky další hodina. A pak jsem z toho unavený a jdu brzo spát. A taky se musím mýt, protože jsem vždycky hrozně zpocený.

Taky chodím do školy a musím se někdy učit a psát domácí úkoly. A taky si musím číst. Dočetl jsem právě Ostrov pokladů a začínám číst Hochy od Bobří řeky. A někdy musím i uklízet, vynášet odpadky, pomáhat doma a cvičit, protože jsem během lockodownu přibral.

Zkouším zrovna Dive-roll z Parkouru. Já nechal mámu, aby mě při tom natočila na telefon. Ale stydím se to sem dát...

Vážím 57 kg a měřím 156 cm. Musel jsem si jít kupovat s mámou nové věci. Ale ty by mi asi museli koupit stejně, protože pořád rostu. Mám už stejné číslo nohy jako máma. Takže si zkoušíme jedny boty oba. Až z nich vyrostu, máma je donosí.

Taky jsem dneska vyplňoval nějaké úkoly od losa Škudlíka z IKEA. Když je odevzdám, dostanu za ně škudlíky. A za škudlíky si koupím párky v rohlíku s kečupem. No, takhle teda nezhubnu...

A taky chodím s rodiči na procházky, dělám logopedická cvičení, jezdím k babičce. A hlavně hraju SPLINTERLANDS!

Mám na PC povolenou hodinu denně. Když nejsem nemocný. To můžu i víc. Další hodinu mohu být na tabletu nebo na mobilu. (Táta mě někdy nechá hrát Splinterlands i dýl, aby máma nevěděla. Ale stejně za mě musí někdy dohrávat. Když jsou nějaké kvesty s jinými pravidly. Já tak dobře anglicky neumím a prohrávám.)

A taky někdy chodím za kamarády a nebo oni za mnou. Jen tak blbneme. A hrajeme doma stolní hry. A pořádám si sbírku minerálů a LEGA.

Maminka moc nechce, abych byl často na počítači. A když si mám vybrat, jestli psát článek, nebo si hrát Splinterlands, tak já radši Splinterlands. Jenomže kdybych psal články, tak bych zase měl na kartičky. Ach jo...

Děkuju panu @tazi -mu za půjčení kartiček. Před tím jsem měl 1 DEC za vítězný boj, teď mám 3 DEC. Začnu dávat víc na stavbu Areny. I když nevím, k čemu je. Ale ostatní tam dáváte.

A já už nemám čas psát, já se musím jít koupat. Tak dobrou noc.

(Otcovská poznámka. Dnes jsme přetáhli povolený časový limit pro práci na PC o 100%. A maminka se za chvíli vrátí od kadeřníka... Já ještě chvíli můžu, ale syn už ne. Tak vážně dobrou noc.)

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
22 Comments
Ecency