Motivace

To mi vysvětlil táta, co to je. Už mě přestávaly bavit Splinterlands, když jsem pořád jenom prohrával. Tak táta rozhodl, že si koupíme každý den jednu kartičku. I když tvrdí, že jejich ceny půjdou dolů a že se teď spíš vyplatí šetřit DEC na nějaké SPS. Ale tomu nerozumím, to mě nebaví. Takové ty věci kromě boje mi na učtu dělá táta. Takže kartičku denně, paráda!

Včera jsme si koupili tuhle:
image.png
Svedl jsem dneska ráno 10 bitev a 7 z nich vyhrál. Zase mě to baví! Doufám, že dnešní quest bude ohňový! A večer si zase koupíme kartičku. Třeba tahle se mi líbí...
image.png
Ale postavit ji stojí devítku. Tu bych mohl používat, jenom když je mana 99... No, ještě nevím. Doporučil by mi někdo z hráčů nějakou strategii?

Ale abych si mohl kupovat karty, tak musím mít DEC. A té mám už jen 393. Abych získal DEC, musím si ho budˇ vybojovat, nebo psát články, za které by byly hive a ty bych měnil za DEC.

Ale o čem psát, když jsem v karanténě, zavřený doma? Tak začnu tím, že kamarádův tatínek, co jsem o něm už psal, je v nemocnici. Prý preventivně. Že mu to neohrožuje přímo život, ale radši, kdyby se to ještě zhoršilo, tak aby s ním mohli něco hned dělat.

Tak chci dneska napsat, že kdo si myslí, že COVID neexistuje, tak se moc plete.

Já nevím, jestli ho taky mám. Byl jsem včera ráno na testu a ještě nám do teď nepřišel výsledek.

Ale i kdybych ho měl, tak už se to asi zhoršovat nebude. Ale je mi divně už 9.den. To u mě nebývá.

Ale naše nenakazím, jsou očkovaní. Teda, ono to není úplně jisté. Táta po mně radši přestal dojídat zbytky, co nechám skoro po každém jídle. Tak aspoň zhubne. Ještě že ho nenapadlo mi říct, že musím dojídat, nebo že nebudou žádné kartičky...

A já už nevím, o čem bych tak dneska ještě psal. Snad mě něco napadne do zítřka.

Děkuju, že čtete, co píšu.

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
17 Comments
Ecency