Hakuna Matata

Jsem v karanténě. Matouš, mladší bratr mého kamaráda Štěpána, co s ním sedím v lavici, onemocněl COVIDEM. Štěpán nepřišel v pondělí do školy. Že ho bolela hlava a břicho. Volal jsem mu.

V pondělí večer mě začalo šimrat v nose a škrábat v krku. A pak mě taky rozbolela hlava. V úterý jsem byl hrozně unavený a chtělo se mi zvracet. Ve středu jsme zvracel opravdu. Vlastně až do čtvrtka mi nebylo vůbec dobře.

V pátek se mi udělalo líp. Volal jsem Štěpánovi. Jemu i Matoušovi už vlastně vůbec nic není. Ale nakazil se od nich jejich tatínek. Leží, je mu špatně a jejich maminka neví, jestli už volat sanitku, nebo ne.

Jejich tatínek se nemohl dát očkovat. Má nějakou vážnou nemoc na slezině. Má málo červených krvinek. Špatně dýchá, i když nemá COVID. Jejich maminka je moc ustaraná.

Když mi bylo líp, hrál jsem si hry v mobilu, tabletu a PC. Taky jsem se díval na svoje pořady, co je maminka nemá ráda.

Táta rozhodl, že se budu dovzdělávat. My nemáme televizi, většina spolužáků ale ano. Říkají věty z filmů a já nevím, o co jde. Tak mi táta přetáhl spoustu animovaných filmů.¨¨
Už jsem viděl:
Shrek 1 - 4,
Doba ledová 1 - 5,
Avatar,
Lví král 1 - 3,
Madagaskar, (vůbec se mi nelíbil)
Harry Potter 1 - 3 (po trojce jsem nespal, pronásledovali mě ve spaní Mozkomoři, další díly, až budu starší)
Frčíme.

Chci se zeptat, jestli byste mi nedoporučili nějaké další animáčky. Ale Kozí příběh ne! Na ten jsme se museli na konci roku dívat ve škole!

Znám Bolka a Lolka, Počkej Zajíci, Krtečka, Futuramu, Simpsonovi, Ninjago, Šmouly... A na spoustu jsem toho zapomněl.

Co je ještě zajímavého? Prosím v šestině... Já mám angličtinu od první třídy. Na Minecraft v angličtině mi to stačí, ale jinak moc nerozumím.

A prý si mám vymyslet nějakou soutěž... Že se to tady má. Tak kdo bude jako první vědět a napíše pod článek, co znamená "Hakuna Matata" (Je to z jednoho z filmů, které jsem viděl.), tak dostane zítra za svou správnou odpověď od táty !WINE !BEER a !LUV. (Prý se to dá vyměnit za hive a hive za DEC a DEC za kartičky ve Splinterlands...)

20210904_145350.jpg
To jsem fotil list. Vymýšlel jsem, odkud bude nejhezčí. Sedl si na něj motýl. Nevěděl jsem, jestli fotit motýla, nebo list. Výsledkem je špatná fotografie motýla na listu.

Nenudím Vás?

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
21 Comments
Ecency