Boj s kryptoburzou

Včera jsem měl nejzazší termín na ověření profilu u Binance, jinak by mi by mi byly osekány služby. Začal jsem už dopoledne. Na noťasu to nešlo, nemám kameru. Na telefonu foťák mám, ale vůbec se mi nepodařilo se do účtu dostat. Buď nepřišla potvrzovací sms, a když mi přišel kód na mail, nefungovalo pro změnu tlačítko pro odeslání.

Půjčil jsem si tedy tablet od rodičů. Konečně se mi podařilo se přihlásit, ale pořád se mi špatně nahrávala občanka. Vyšel až pátý pokus. Nakonec ještě snímali můj obličej. Dle pokynů jsem kýval hlavou, zazubil se a pak s napětím čekal, jestli verifikace proběhla v pořádku. Dvě hodiny trpělivého nadávání nepřišly vniveč, zadařilo se. Rodičové, kteří byli mým pokusům přítomni, se mému počínání podivovali. Ale dobře, že tam byli. Jinak nevím, jestli bych si nevylil vztek na jejich tabletu.

tazi_vcela2-pr.png

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
14 Comments
Ecency