Charytatywna Licytacja Tabliczki Szlakowej

Tabliczka Szlakowa "Chata Socjologów"

@pl-travelfeed ,

Znajoma prowadzi licytacje na terapię genową dla Filipka chorego na SMA. Takich aukcji jest wiele i do tej pory nie angażowałem się. Tu jednak z uwagi na sytuację z szerszego kręgu znajomych, zdecydowałem się pomóc. Oferuję Tabliczkę Szlakową z napisem "Chata Socjologów" - własnoręcznie odpiłowana (legalnie!) w czasie wakacji w Bieszczadach. To kultowa chatka i myślę, że oryginalna tabliczka to gratka dla miłośników Bieszczad i górskich wędrówek.

Licytacja odbywa się w grupie na FB. Aktualna cena 100zł, aukcja kończy się w środę 22 września o 20:00.

Jeśli nie macie konta na FB, można licytować tutaj, a ja zalicytuję w Waszym imieniu. W przypadku wygranej, wpłata bezpośrednio na stronie Fundacji Siepomaga; w polu "podpis" podajcie nick na HIVE a ja umieszczę komentarz pod licytacją.

W przypadku wygrania licytacji przez mieszkańca aglomeracji górnośląsko-zagłębiowskiej - podjadę w umówione miejsce, w innym przypadku wyślę na mój koszt.

Upvote'y / tipsy z tego posta przekażę jako bezpośrednią wpłatę (z przelicznikiem 1 HP = 5zł)

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
2 Comments
Ecency